Comunicare (profesioniști)

Cu o durată de cinci luni (septembrie-ianuarie), cursul se adresează, în primul rând, comunicatorilor, specialiștilor în marketing, sociologilor și studenților în Comunicare și PR de la facultățile de Jurnalism.

Elaborat de Școala de Jurnalism din Moldova împreună cu profesioniști în domeniu, cursul
Comunicare urmărește scopul să pregătească o nouă generație de comunicatori, echipați cu instrumente și abilități actualizate, pentru a deveni mai eficienți și rezilienți în atingerea obiectivelor organizaționale prin comunicare.

Cursul include patru module și un atelier despre Știrile false și dezinformarea. 

Limba de predare: română (se pot înscrie și vorbitorii de alte limbi care înțeleg limba română).

Metoda de predare - învățare experențială (learning by doing).

Vezi Ghidul pentru întregul curs

La finalul cursului vei ști:

- să formulezi mesaje clare;
- să faci strategii eficiente și să stabilești o planificare solidă pentru atingerea scopurilor;
- să vorbești simplu și cu impact;
- să creezi conținut cu influență, inclusiv prin storytelling;
- să impulsionezi vânzările;
- să transmiți mesajele potrivite, la momentul potrivit;
- să protejezi reputația companiei și să reduci impactul negativ în situații dificile;
- să te exprimi convingător și să te faci auzit;
- să menții încrederea publicului și să deții controlul în momente critice;
- să previi răspândirea de informații false sau panică etc.

Te conectăm cu cei mai buni, ca să devii și tu mai bun/ă!

Programa de cursuri

4 cursuri 117 ore

Instrument esențial pentru orice organizație sau persoană care dorește să-și atingă obiectivele și să influențeze publicul țintă într-un mod eficient, Comunicarea strategică este necesară pentru că:

- asigură transmiterea unor mesaje adaptate publicului țintă;
- construiește o imagine clară în mintea publicului despre o organizație sau despre o persoană;
- creează și menține încrederea între organizație și publicul său, pentru succes pe termen lung;
- influențează percepțiile, atitudinile și comportamentele publicului cu scopul de a promova schimbări pozitive sau pentru a stimula anumite acțiuni;
- oferă un cadru de planificare eficientă pentru că să anticipezi și să gestionezi riscurile;
- crește vizibilitatea organizației sau a brandului/a persoanei, pentru consolidarea unei poziții competitive pe piață;
- ajută să te adaptezi rapid la schimbările din mediu și să reacționezi în mod proactiv la provocările/oportunitățile care apar;
- măsoară impactul comunicării tale și îți permite să ajustezi strategiile pentru a obține rezultatele propuse.

Instructorul Ion Grosu este profesionist cu 20 de ani de experiență în proiecte de dezvoltare internațională, a colaborat cu organizații precum DAI, GIZ, CNFA, UNDP și alte organizații și companii private. A creat soluții de transparență care au adus Guvernului Republicii Moldova Premiul I pentru Serviciul Public al Națiunilor Unite în 2013 și a dezvoltat strategii care au crescut semnificativ încrederea publicului în instituții ale statului.

Te conectăm cu cei mai buni, ca să devii și tu mai bun/ă!

Crizele pot apărea neașteptat. Știrile negative sau false se răspândesc rapid.

La finalul modulului vei ști:

- să răspunzi calm și profesionist în orice situație de criză;
- să creezi strategii eficiente pentru a menține încrederea publicului ;
- să comunici corect cu publicul într-o situație de criză;
- să protejezi imaginea unei instituții sau a unei persoane;
- să transformi crizele în oportunități de creștere.

Instructoarea Ludmila Andronic are o experiență de 30 de ani în domeniul comunicării și relațiilor publice, a gestionat cu succes numeroase crize de comunicare. Este co-autoare a manualului universitar „Comunicarea societală şi relaţii publice perioada de criză”. A fost alături de companii mari precum Voxtel (în prezent Orange) și Le Bridge Corporation, iar acum - Directoare Afaceri Corporative la Efes Moldova. De 25 de ani își împărtășește cunoștințele studenților și consideră că acest lucru este o misiune personală.

Te conectăm cu cei mai buni, ca să devii și tu mai bun/ă!

Acest modul este tot ce ai nevoie pentru a vorbi cu încredere în fața oricărei audiențe.

La finalul modului vei ști:

• să-ți controlezi emoțiile și să devii vorbitor încrezător în fața publicului;
• să creezi discursuri structurate și convingătoare;
• să descoperi tehnici de intonație, gestică și expresivitate;
• să știi cum îți poți folosi vocea pentru a transmite clar mesajele;
• să fii pregătit/ă pentru o prezentare, o conferință, un interviu etc.

Instructorul Aurelian Ciocan are peste 16 ani de experiență în public speaking și mai bine de 11 ani dedicați cercetării și studiului vorbirii, Aurelian Ciocan a pregătit pentru vorbitul în public mii de figuri importante din politică (inclusiv premieri și miniștri), business, media și divertisment din România și Republica Moldova. Are doctorat în „Vorbirea de performanță”, masterat în Logopedie și licență în Actorie. Este fondatorul Media Training și Școala de Dicție, două instituții dedicate dezvoltării abilităților de comunicare, care oferă programe personalizate de pregătire în public speaking, media training și dicție pentru profesioniști din toate domeniile.

Te conectăm cu cei mai buni, ca să devii și tu mai bun/ă!

Marketing-ul este busola care te ajută să-ți găsești publicul țintă și să-ți stabilești obiective clare. Storytelling-ul e arta care dă viață ideilor prin povești și personaje memorabile. Creare de conținut înseamnă cunoașterea instrumentelor necesare pentru ca să te exprimi în era social media.

La finalul modului vei ști:

- să planifici și să creezi campanii de marketing care generează impact;
- să creezi conținut care captează atenția audienței, inspiră, educă și mișcă;
- să utilizezi SEO pentru a-ți face conținutul vizibil;
- să analizezi datele pentru a-ți îmbunătăți strategiile; să construiești un brand puternic în mediul online.

Instructoarea Nata Albot este expertă în comunicare, marketing, organizare de evenimente și creare de conținut, cu o experiență de peste 25 de ani în televiziune și radio. Fondatoare a agenției Arde Marketing, Nata Albot oferă servicii de consultanță, comunicare și marketing atât companiilor locale, cât și internaționale.

Te conectăm cu cei mai buni, ca să devii și tu mai bun/ă!

Acest site folosește cookies

Am înțeles