Școala de Jurnalism din Moldova solicită oferte de prețuri pentru elaborarea strategiei de comunicare a organizației și a planului de acțiune pentru 2022-2025
Descriere generală: Școala de Jurnalism din Moldova (ȘJM), fosta Școala de Studii Avansate în Jurnalism, lansată în 2006 ca proiect pilot al Centrului pentru Jurnalism Independent, este o instituție de învățământ atractivă, cu peste 200 de absolvenți. Mai mult de jumătate dintre aceștia se regăsesc în instituții de presă, iar alții în domeniul comunicării, al cercetării mass-media sau sunt parte a societății civile din țară.
ȘJM solicită oferte de prețuri de la consultanți/consultante sau companii de comunicare pentru elaborarea Strategiei de comunicare a ȘJM și a planului de acțiune pentru implementarea strategiei de comunicare 2022-2025.
Cerințe:
- Experiență de minim trei ani;
- Responsabilitate și atitudine conștiincioasă față de angajamentele asumate.
- Disponibilitate de a realiza sarcina într-un timp restrâns.
Strategia de comunicare trebuie să conțină următoarele componente:
- Obiectivele generale și specifice ale strategiei de comunicare;
- Planul de acțiune detaliat al strategiei de comunicare, cu activități sugerate, (calendar anual, lunar, etc);
- Etapele de implementare a planului de comunicare: (identificarea publicului țintă-cheie și gruparea acestora în funcție de vârstă, statut social, interese, preferințe și alți factori relevanți; stabilirea canalelor de comunicare; identificarea și producerea materialelor de comunicare (slogan, texte de prezentare, broșuri, pliante, evenimente, etc); stabilirea bugetului);
- Stabilirea indicatorilor pentru monitorizarea strategiei de comunicare;
- Evaluarea eficienței strategiei de comunicare.
Oferta va include:
- CV-ul;
- Trei contacte de referință pentru care au fost elaborate strategii de comunicare;
- Oferta financiară.
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
- Experiența candidaților;
- Calitatea lucrărilor executate;
- Oferta financiară.
Dosarele pot fi depuse la adresa info@scoaladejurnalism.md până pe 18 februarie 2022, ora 17:00. Persoana de contact: Maia Metaxa, directoarea Școlii de Jurnalism din Moldova. Detalii la numărul de telefon: 0692 699 56.
ȘJM va contacta pentru detalii suplimentare doar candidații preselectați.
Concursul de selecție a ofertelor pentru elaborarea ghidului de identitate vizuală a ȘJM a fost lansat în cadrul proiectului „Contribuirea la o mai bună informare a publicului prin consolidarea capacităților Școlii de Jurnalism din Moldova (ȘJM)”, implementat de ȘJM cu susținerea financiară a Guvernului Marii Britanii și Institute for War and Peace Reporting (IWPR) în perioada 1 februarie-31 martie 2022.
În procesul de selecție, ȘJM nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social, etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidaților. ȘJM oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități