Școala de Jurnalism din Moldova solicită oferte pentru elaborarea unui plan de promovare pe rețelele sociale pentru anul 2022
Descriere generală: Școala de Jurnalism din Moldova (ȘJM), fosta Școala de Studii Avansate în Jurnalism, lansată în 2006 ca proiect pilot al Centrului pentru Jurnalism Independent, este o instituție de învățământ atractivă, cu peste 200 de absolvenți. Mai mult de jumătate dintre aceștia se regăsesc în instituții de presă, iar alții în domeniul comunicării, al cercetării mass-media sau sunt parte a societății civile din țară.
ȘJM solicită oferte de la experți independenți și/sau companii pentru elaborarea unui plan de promovare pe paginile sale de social media pentru anul 2022.
Planul de promovare va conține următoarele componente, dar nu se va limita la:
- Stabilirea scopului și a obiectivelor de promovare a ȘJM;
- Identificarea grupurilor țintă împreună cu echipa ȘJM;
- Stabilirea acțiunilor de promovare și a tipurilor de postări (lunare, săptămânale, zilnice, organice și sponsorizate, în funcție de scop) pe paginile de rețele sociale ale ȘJM pentru anul 2022, cu propunere de conținut creativ și original;
- Planul de promovare va avea două etape, cu scopuri diferite:
- Etapa I - cu executare - (aprilie-septembrie) va fi dedicată promovării concursului de admitere pentru anul de studii 2022-2023;
- Etapa a II-a (octombrie-decembrie) va fi dedicată promovării post-admitere a ȘJM pe paginile sale de social media.
- Elaborarea a cel puțin două campanii sponsorizate pentru etapa I, cu propuneri de tipuri de postări și executarea lor;
- Stabilirea bugetului pentru campaniile sponsorizate și executarea lor;
- Analiza rezultatelor campaniilor cu propuneri de modificare a strategiei de promovare pentru atingerea scopurilor promovării;
- Recomandări pentru creșterea prezenței ȘJM pe social media și a tipurilor de conținut.
Cerințe față de candidați:
- Experiență de minim trei ani;
- Responsabilitate și atitudine conștiincioasă față de angajamentele asumate.
- Disponibilitate de executare a lucrării în timp restrâns.
Oferta va include:
- CV-ul;
- Trei contacte de referință pentru care au fost elaborate strategii sau/și planuri de promovare pe social media;
- Oferta financiară;
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
- Experiența candidaților;
- Calitatea lucrărilor executate;
- Oferta financiară.
Dosarele pot fi depuse la adresa info@scoaladejurnalism.md până pe 20 februarie 2022, ora 16:00. Persoana de contact: Maia Metaxa, directoarea Școlii de Jurnalism din Moldova. Detalii la numărul de telefon: 0692 699 56.
ȘJM va contacta pentru detalii suplimentare doar candidații preselectați.
Concursul de selecție a ofertelor pentru elaborarea strategiei și a planului de promovare a ȘJM pe Social Media a fost lansat în cadrul proiectului „Contribuirea la o mai bună informare a publicului prin consolidarea capacităților Școlii de Jurnalism din Moldova (ȘJM)”, implementat de ȘJM cu susținerea financiară a Guvernului Marii Britanii și Institute for War and Peace Reporting (IWPR) în perioada 1 februarie-31 martie 2022.
În procesul de selecție, ȘJM nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social, etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidaților. ȘJM oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități.