Termen extins: Termeni de referință pentru postul vacant coordonator/coordonatoare marketing la Școala de Jurnalism din Moldova

Termen extins: Termeni de referință pentru postul vacant coordonator/coordonatoare marketing la Școala de Jurnalism din Moldova

Școala de Jurnalism din Moldova (ȘJM), organizație non-profit, orientată spre instruiri în domeniul mass-media, angajează specialist în domeniul marketingului.

Școala de Jurnalism din Moldova, înregistrată ca entitate juridică pe 28 iunie 2021 este succesoarea proiectului „Școala de Studii Avansate în Jurnalism din Chișinău”, lansat în 2006 ca proiect-pilot al Centrului pentru Jurnalism Independent din Republica Moldova. În prezent, Școala este în proces de consolidare instituțională, resetare, în plan fiind elaborarea documentelor strategice de dezvoltare și de politici interne, precum și extinderea echipei.

Responsabilități:

  • Stabilește obiectivele de marketing și implementează strategia de marketing;
  • Întocmește planuri de promovare și campanii pentru a ajunge la grupurile țintă ale ȘJM;
  • Actualizează și îmbunătățește strategia de marketing;
  • Optimizează SEO on-page și off-page;
  • Analizează planurile de promovare și impactul lor;
  • Colectează informații și feedback de la beneficiarii Școlii;
  • Realizează layout-urile grafice și machetare pentru materialele promoționale offline și online (broșuri, flyere, prezentări, infografice, etc), conform Ghidului de identitate vizuală al ȘJM;
  • Pregătește și propune postări și conținut pentru rețelele sociale ale Școlii;
  • Contribuie la pregătirea rapoartelor interne și externe pentru proiectele instituției;
  • Asistență în organizarea și promovarea evenimentelor, activităților din cadrul Școlii;
  • Îndeplinește alte sarcini relevante după cum i-au fost atribuite;
  • Propune modalități noi de promovare, conform tendințelor.

Calificări, competențe și experiență minime față de candidați:

  • Studii universitare și/sau experiență în domeniile marketing, comunicare, jurnalism, design;
  • Cel puțin 3 ani de experiență în marketing (avantaj: vânzarea de cursuri și/sau programe educaționale);
  • Experiență în gestionare de conturi în social media (Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok);
  • Experiență și abilități în redactarea de texte pentru social media;
  • Cunoașterea limbilor română, engleză, rusă;
  • Abilități ortografice, gramaticale, narative avansate de scriere în limba română;
  • Cunoaștere a MS Office, Outlook, Google Drive; Photoshop, Canvas, etc.
  • Atitudine pro-activă, responsabilă față de sarcinile asumate și autonomie în realizarea lor.

Perioada angajării: iulie 2022 – decembrie 2023 (cu posibilitatea de prelungire a contractului)

Timpul estimat pentru activitate: 40 de ore / săptămână

Loc de muncă: Școala de Jurnalism din Moldova, Chișinău, str. Alexei Mateevici, 60, sediul Mediacor.

Persoanele interesate vor expedia la adresa electronică info@scoaladejurnalism.md o scrisoare de intenție cu 2 contacte de referință și CV-ul.

Școala de Jurnalism din Moldova își rezervă dreptul să invite la interviu doar persoanele care vor întruni condițiile din anunț. Pentru detalii sau precizări: +373 067 207 485. Persoană de contact: Maia Metaxa, directoarea Școlii de Jurnalism din Moldova.

Termen limită pentru depunerea dosarului: 11 iulie 2022, ora 18.00

In procesul de selecție, Școala de Jurnalism din Moldova nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social, etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidatului/candidatei. Școala de Jurnalism din Moldova oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea confidențialități.

Acest site folosește cookies

Am înțeles