ȘSAJ îți poate transforma ideile creative în reviste de succes
Ce este o revistă și ce trebuie să conțină ea? În ce mod este structurată o revistă și prin ce se deosebește ea de alte publicații periodice? Ce este un brand jurnalistic și cum ajunge acesta la inimile cititorilor? Sunt întrebări la care studenții/-tele ȘSAJ au căutat răspunsul în cadrul cursului „Jurnalismul de revistă”. Instructoarea care i-a inițiat în lumea revistelor a fost experta în comunicare Ludmila Andronic.
Cursul se ține al patrulea an consecutiv la ȘSAJ. Viitori/Viitoarele jurnaliști/-iste au încercat să descopere secretele din spatele unei coperți de revistă – fie ea mondenă, de business, de artă sau de cultură; au luat cunoștință de caracteristicile unei reviste, au aflat despre istoria acestora, despre importanța echilibrării conținutului, a rubricilor, imaginilor și publicității, dar și a elementelor ce fac atractiv un astfel de produs media. Or, așa cum ne mărturisește instructoarea, „revista nu este un gen de presă simplu, ușor de realizat, ci necesită foarte mult efort”.
Momentul-cheie al cursului a fost, așa cum se obișnuiește la ȘSAJ, activitatea practică. Studenții/-tele au muncit la realizarea propriei reviste – de la concept, public-țintă, denumire până la copertă și număr de pagini. Ei/Ele au apreciat foarte mult munca în echipă, spiritul creativ și posibilitatea de a lua decizii pe post de redactor-șef, director de marketing, autor de articole ș.a.
La sfârșit de curs, Ludmila Andronic i-a încurajat pe tineri/-re să continue cu încredere ceea ce au început în această toamnă la ȘSAJ și să nu renunțe niciodată la visele cu care au pășit pragul școlii, fiindcă aici se nasc idei ce pot fi transformate în reviste și afaceri.
Ce este o revistă și ce trebuie să conțină ea? În ce mod este structurată o revistă și prin ce se deosebește ea de alte publicații periodice? Ce este un brand jurnalistic și cum ajunge acesta la inimile cititorilor? Sunt întrebări la care studenții/-tele ȘSAJ au căutat răspunsul în cadrul cursului „Jurnalismul de revistă”. Instructoarea care i-a inițiat în lumea revistelor a fost experta în comunicare Ludmila Andronic.
Cursul se ține al patrulea an consecutiv la ȘSAJ. Viitori/Viitoarele jurnaliști/-iste au încercat să descopere secretele din spatele unei coperți de revistă – fie ea mondenă, de business, de artă sau de cultură; au luat cunoștință de caracteristicile unei reviste, au aflat despre istoria acestora, despre importanța echilibrării conținutului, a rubricilor, imaginilor și publicității, dar și a elementelor ce fac atractiv un astfel de produs media. Or, așa cum ne mărturisește instructoarea, „revista nu este un gen de presă simplu, ușor de realizat, ci necesită foarte mult efort”.
Momentul-cheie al cursului a fost, așa cum se obișnuiește la ȘSAJ, activitatea practică. Studenții/-tele au muncit la realizarea propriei reviste – de la concept, public-țintă, denumire până la copertă și număr de pagini. Ei/Ele au apreciat foarte mult munca în echipă, spiritul creativ și posibilitatea de a lua decizii pe post de redactor-șef, director de marketing, autor de articole ș.a.
La sfârșit de curs, Ludmila Andronic i-a încurajat pe tineri/-re să continue cu încredere ceea ce au început în această toamnă la ȘSAJ și să nu renunțe niciodată la visele cu care au pășit pragul școlii, fiindcă aici se nasc idei ce pot fi transformate în reviste și afaceri.